Archos 9 G2 9,7 inch / zwart / 8 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Archos 9 G2 9,7 inch / zwart / 8 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MANL 31-12-2011

Dit is mijn eerste tablet en eerste ervaringen met Android en ik moet zeggen het bevalt mij prima.
De tablet werkt goed.Het scherm is mooi helder en reageert uitstekend.(voor mij is dit uitstekend want ik heb geen vergelijkings materiaal)
Er zit geen Android Market op maar dit is wel te installeren.(Standaard zit er Appslib op)
Appslib moet eerst geupdate worden naar versie 2.0, want de standaard geinstalleerde versie werkte niet meer.
De Wifi verbinding is redelijk goed, maar vooral stabiel.
De opstartsnelheid van volledig uit naar bedrijfsklaar is ongeveer 1 minuut en van suspendmodus naar "aan" is minder dan een seconde.
De kortste accutijd die ik nu heb meegemaakt is 6uur en 13minuten. Na wat aanpassingen zit ik nu op ruim 8uur, dit is wel sterk afhankelijk van de programma's die je gebruikt.